Uw fysiotherapeut streeft er naar om dezelfde dag te reageren (alléén op zijn / haar werkdagen)
Nee. Ons mobiele nummer wordt alleen gebruikt voor het lezen en versturen van berichten middels WhatsApp en niet voor telefoongesprekken. Indien u telefonisch met een fysiotherapeut wilt spreken, dan belt u het algemene telefoonnummer. Mogelijk wordt u door de fysiotherapeut teruggebeld.
Fysiotherapie de Roerdomp respecteert uw privacy en verwerkt uw persoonsgegevens alleen voor het doel waarvoor u ze heeft verstrekt in overeenstemming met de Wet Bescherming Persoonsgegevens en de Telecommunicatiewet.
De informatie de u ontvangt via WhatsApp Fysiotherapie is alléén bedoeld voor informatieve doeleinden. Wij zijn niet verantwoordelijk voor enige schade die u onverhoopt ondervindt als gevolg van communicatie via WhatsApp.
Stuur een Whatsapp of mail ons voor het maken/verzetten/afzeggen van afspraken of met het verzoek om teruggebeld te worden.
Het is aan te raden om vooraf in de polisvoorwaarden van uw zorgverzekering na te gaan in hoeverre u voor fysiotherapie bent verzekerd. Voor vergoeding van fysiotherapie moet u zich aanvullend hebben verzekerd.
Bent u niet voor fysiotherapie verzekerd, dan ontvangt u van ons voor de geleverde zorg een rekening. Onze tarieven vindt u hier.
Bij de eerste afspraak vragen wij u het volgende mee te nemen:
– Een geldig verzekeringsbewijs op uw naam;
– Een geldig Nederlands legitimatiebewijs op uw naam.
Bij het maken van een afspraak reserveren wij tijd voor u. Wanneer u de afspraak wilt afzeggen of verzetten, doet u dit dan zo snel mogelijk en niet later dan 24 uur voorafgaand aan het tijdstip van de afspraak. Daarna zullen wij bij u persoonlijk kosten in rekening moeten brengen, tenzij de gereserveerde tijd alsnog kan worden opgevuld. Deze regeling is conform de landelijke richtlijn van de zorgverzekeraars. Deze kosten kunnen niet worden gedeclareerd bij uw zorgverzekeraar.
Sinds 1 juni 2009 moet iedereen zich bij een zorgverlener kunnen identificeren. Deze identificatieplicht in de zorg is ingevoerd om misbruik met zorgpassen te voorkomen. De legitimatieplicht geldt voor iedereen, dus ook voor kinderen.
Onze huisregels staan met andere praktische informatie in onze algemene folder. Wij verzoeken u deze folder vooraf even door te lezen. U kunt de folder hier downloaden als pdf-bestand.
Jil de Graaf 06-22567471
Arthur Kleijn 06-33989162
Roland Luykx 06-17596779
Ellen Jansen 06-19407023
Erik Roels 06-45722254
Lisette Roosenboom 06-30113846
Stan Schleicher 06-30265084
Weet u dat u veel medische zaken tegenwoordig online kunt regelen waar en wanneer u maar wilt? Dit bespaart u een telefonisch contact met onze huisartsenpraktijk. Zo kunt u uitslagen inzien, herhaalrecepten aanvragen of een vraag stellen aan uw huisarts. U kunt dit regelen op twee manieren: via de ‘patiëntenomgeving’ op onze website of met de ‘Mijn Huisarts Online’ app.
Wij zijn open voor nieuwe inschrijvingen. Vul het formulier volledig in. U ontvangt binnen 72 uur een bevestiging van onze praktijk per mail.
Heeft u nog verdere vragen? Dan kunt u een telefonische terugbelafspraak maken.
Neem hiervoor contact op met onze doktersassistente.
Weet u dat u veel medische zaken tegenwoordig online kunt regelen waar en wanneer u maar wilt? Dit bespaart u een telefonisch contact met onze huisartsenpraktijk. Zo kunt u uitslagen inzien, herhaalrecepten aanvragen of een vraag stellen aan uw huisarts. U kunt dit regelen op twee manieren: via de ‘patiëntenomgeving’ op onze website of met de ‘Mijn Huisarts Online’ app.
Via Mijn Medisch Dossier is het mogelijk om inzage in uw medisch dossier te verkrijgen. Het is mogelijk om inzicht te verkrijgen in onderstaande punten:
– Laboratoriumuitslagen (overzicht van metingen die uw zorgverlener met u heeft gedeeld)
– Lichamelijk onderzoek (de diagnostische waarden: bloeddruk, lengte en gewicht)
– Toegangslogboek (overzicht van wie er inzage heeft in uw medisch dossier)
– Verslaglegging (per onderwerp de voorlopige conclusie en gemaakte afspraken (E&P regels)
– Overgevoeligheden en bijzonderheden
– Mijn documenten (in- en uitgaande correspondentie, bijvoorbeeld verwijsbrieven)
– Actueel medicatieoverzicht
Wanneer u bij de fysiotherapeut komt is het belangrijk om te weten wat uw voorgeschiedenis is.
Daarom vragen wij u vriendelijk om het relevante formulier alvast in te vullen.
De therapeut zal hier ook nadrukkelijk om verzoeken.
Weet u dat u veel medische zaken tegenwoordig online kunt regelen waar en wanneer u maar wilt? Dit bespaart u een telefonisch contact met onze huisartsenpraktijk. Zo kunt u uitslagen inzien, herhaalrecepten aanvragen of een vraag stellen aan uw huisarts. U kunt dit regelen op twee manieren: via de ‘patiëntenomgeving’ op onze website of met de ‘Mijn Huisarts Online’ app.
U kunt via deze website uw eigen chronisch actieve medicatie herhalen.
Als u langere tijd één of meerdere medicijnen gebruikt, heeft de apotheek speciaal voor u een gratis service: zij zorgen ervoor dat uw medicijnen op een vooraf afgesproken tijdstip klaar staan. U hoeft dan bijna nooit meer een herhaalrecept bij uw huisarts aan te vragen.
Weet u dat u veel medische zaken tegenwoordig online kunt regelen waar en wanneer u maar wilt? Dit bespaart u een telefonisch contact met onze huisartsenpraktijk. Zo kunt u uitslagen inzien, herhaalrecepten aanvragen of een vraag stellen aan uw huisarts. U kunt dit regelen op twee manieren: via de ‘patiëntenomgeving’ op onze website of met de ‘Mijn Huisarts Online’ app.
Uw huisarts zet alle informatie over uw gezondheid in de computer. Dat heet een medisch dossier. De huisarts zet er bijvoorbeeld in welke ziektes u heeft, welke onderzoeken en behandelingen u heeft gehad en welke medicijnen u gebruikt. Zo staan uw medische gegevens allemaal bij elkaar.
Je (huis)arts en je apotheken kunnen hun computer aansluiten op het Landelijk Schakelpunt (LSP). Via het LSP kunnen ze jouw belangrijkste medische gegevens delen. Een andere zorgverlener kan die medische gegevens bekijken.
In onderstaande video wordt kort uitgelegd hoe het LSP werkt als je op de huisartsenpost komt.